wtorek, 25 lutego 2020

Reindeer Ornament - Choinka 2020 luty / Grażyna

Kolejna odsłony choinkowej zabawy w wykonaniu Mamy to również hafcik ze świątecznej serii Dimensions - dla odmiany powstała nie zawieszka, a magnesik :) Powiem Wam, że bardzo podobają mi się takie optymistyczne wzory :) 

Dimensions reindeer ornament haft krzyżykowy renifer



Odnośnie konkursu komentarzowego - spokojnie, nie zapomniałam o nim ;) Jako konkurs noworoczny w założeniu miał nagradzać komentarz z liczbą dotyczącą właśnie nowego roku i już naprawdę niewiele brakuje :) Jeśli macie ochotę na hafcik wykonany przeze mnie, zgodnie z wybraną przez zwyciężczynię tematyką to zapraszam serdecznie do komentowania :) 

W związku z nitką  - dziękuję za komentarz :) 

Kraina pasji - dziękuję za miłe słowa :) 

Xgalaktyka - jak widać Mama wytrwale krzyżykuje, moja praca również jest już gotowa - tylko nie wiem czy nie jest zbyt mało świateczna :( 

8 komentarzy:

  1. Piękny!!! Jestem zachwycona kolejnym dimkiem :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten magnesik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką świątecznych haftów i Twojej mamy Justysiu :)
    Grażynka pięknie się sprawuję i tworzy cudeńka a ja się cieszę, że i Ty się pokusiłaś o choinkowy hafcik :)
    Uściski serdeczne dziewczynki :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny magnesik, też mi sie taki marzy.

    OdpowiedzUsuń