piątek, 31 stycznia 2020

Warm Hearts Ornament - Choinka 2020 styczeń / Grażyna

Mama również rozpoczęła drugi rok zabawy u Xgalaktyki :) Tradycyjnie już powstała kolejna zawieszka Dimensions - tym razem jest to świąteczny tag :) Wykończony papierem scraperskim i zieloną wstążeczką w kratkę :) Bardzo się cieszę, bo dostałam go w prezencie - będę miała super ozdobę na kolejne święta :D

tag warm hearts ornament dimensions haft krzyżykowy cross stitch




Kinga - dziękuję :)

The Primitive Moon - w tym miesiącu udało się szybko, zobaczymy jak dalej pójdzie :P

Xgalaktyka - to prawda :) chyba pozazdrościłam Mamie pięknych ozdób choinkowych i chciałabym mieć coś nowego na swojej :D również pozdrawiamy cieplutko! 

KasiaS - w następnym wpisie pokażę nowy projekt, potrzebuję dobrego światła do zdjęcia, a kolejny dzień pada :o

Menia - dziękuję za komentarz :) 

NataliaF - od początku zakochałam się w tym maleńkim wzorze :) 

4 komentarze:

  1. Piękna praca. Te wzorki są dość pracochłonne. Wiem, bo też mam kilka podobnych w swoim dorobku.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wzory od Dimensions...więc tag Grażynki podoba mi się podwójnie :)
    Strasznie się cieszę moje Kochane, że obie będziecie się bawić w tym roku. Już się cieszę na te wszystkie cudne prace, które wyjdą spod Waszych zdolnych dłoni:)
    Pozdrawiam Was ciepło.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką wszystkich zawieszek od Dimensions :-) Też haftuje te serię tagów, ale do tego jeszcze nie dobrnęłam :-)
    Mamie świetnie poszło :-) Rewelacyjny jest :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń