środa, 15 stycznia 2020

Filcowa bombka z haftem - Choinka 2020 styczeń / Justyna

Podeszłam bardzo poważnie do postanowienia wyszycia conajmniej 12 haftów na tegoroczną zabawę u Xgalaktyki i dziś mogę Wam pokazać pierwszy z nich :) Wybrałam wzorek, który bardzo kojarzy mi się z książkami i bajkami z mojego dzieciństwa - bardzo często pojawiały się właśnie takie figurki :) Hafcik wykorzystałam do uszycia bombki. Ozdobiłam ją kokardką i wstążeczką ze złotymi kropkami :) 

cross stitch bauble bombka z haftem krzyżykowym


Jestem w trakcie wyszywania jednego z największych wzorów jak do tej pory - coś już widać i chyba niedługo ujawnię co wybrałam :) Nie ukrywam, że to obrazek o którym marzyłam na te święta i niestety nie udało się, ale na kolejne powinnam spokojnie zdążyć :P

Irena - dziękuję za komentarz :) 

Xgalaktyka - dziękujemy za życzenia i również życzymy wszystkiego co najlepsze w nowym roku :) 

KasiaS - tak, również uwielbiam Dimki :) 

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, masz już 1 zabawę za sobą a ja jeszcze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko jak ja się cieszę, że i Ty podjęłaś wyzwanie :)
    Obie z mamą będziecie tworzyć piękne hafty choinkowe a ja
    oczywiście będę Was obie cały rok dopingować:)
    Uwielbiam dziadka do orzechów, więc Twoja zawieszka bardzo mi się podoba.
    Uściski dla Ciebie i Grażynki.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna ta bombka! Czekam na odsłonę tego co tam po cichu haftujesz :-) Zaciekawiłaś mnie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bombka :) super haft wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza bombeczka, szczególnie z tą kokardką!😊

    OdpowiedzUsuń