środa, 1 maja 2019

Nagroda za komentarze cz.1

Jeszcze na starym blogu ogłosiłam zabawę komentarzową :) Poprosiłam zwyciężczynię - Alkakz o informację jaki motyw i w jakich kolorach chciałaby otrzymać. Wybór padł na kota i dowolne kolory :) Zdecydowałam się na zmodyfikowanie wzoru kota w kubku Margaret Sherry i tak powstał obrazek, który oprawiłam w owalną białą ramkę - wydaje mi się, że całkiem fajnie wyszło :P Dodatkowo wyszyłam wielkanocną owieczkę, a Mama uszyła ptaszora :) Były również przydasie, ale że jak zwykle wszystko robiłam na ostatnią chwilę to nie załapały się na zdjęcie :P Wiem, że upominki się podobały co bardzo mnie cieszy :) Niedługo znowu zorganizuję jakąś akcję z niespodzianką - będą chętni?

www.robotkijustyny.blogspot.com



Justycha - jesteś jedną z osób, która skutecznie przekonała mnie do dalszego pisania :* 

KasiaN - dziękujęmy :) 


Xgalaktyka - to bardzo miłe <3 

KasiaS - bardzo dziękuję za komentarz :) 

Dziewczyny jeśli chodzi o Mamę to możecie pisać komentarze bezpośrednio do niej jeśli chcecie, bo jest na bieżąco nie tylko z moim blogiem, ale również z Waszymi :) 

Tak wiem, że nie można jeszcze znaleźć mojego bloga przez wyszukiwarki, pewnie potrwa to jeszcze kilka dni :( 

Dziś dzień przeznaczony na robótki! Zimna - kule z tiulu dla Ciebie będą się tworzyć :) 

2 komentarze:

  1. Świetny upominek!
    Kociakowi zmiany absolutnie nie zaszkodziły, do owieczki buzia sama się śmieje :-) Ptaszka też mam :-) śliczny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny prezent :) Gdzie kupiłaś taką ładną ramkę?

    OdpowiedzUsuń