niedziela, 28 kwietnia 2019

Poduszki - Choinka 2019 kwiecień / Grażyna

Witam wszystkich w nowym miejscu :) Po prawie 11 latach - w związku ze skasowaniem starego bloga postanowiłam zacząć pisanie od nowa - nie była to łatwa decyzja, dlatego zniknęłam prawie na miesiąc :( Tylko jako przypomnienie - wcześniej pisałam również jako jusine_mala ale na blogu www.robotkijustyny.blox.pl :) Muszę się nauczyć wszystkiego od nowa, więc wybaczcie jeśli na początku coś nie będzie wyglądało albo działało tak jak powinno :) 

W czwartym miesiącu zabawy u Xgalaktyki moja Mama przygotowała poduchy :) Wzorki to gotowe zestawy świąteczne wyszywane na cudnej kanwie z błyszczącą nitką. Do tego biało - szare tkaniny i są urocze podusie :) Jak Wam się podobają? 









Mam nadzieję, że ktoś tu będzie zaglądać... Pozdrawiam serdecznie, Justyna :*

5 komentarzy:

  1. Justynko..już Ci to pisałam ale się powtórzę...bardzo się cieszę,że jednak postanowiłaś się przenieść na bloggera i nie likwidować bloga:)
    Myslę,że szybko się tutaj odnajdziesz.
    Uściskaj mamę i przekaż ,że poduchy są rewelacyjne...moje serce skradła ta z zimowym domkiem :)
    Cudo!
    Pozdrawiam i zyczę owocnego blogowania :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w nowym miejscu! Cieszę się, że jesteś :-)
    Pogratuluj Mamie obłędnych poduch!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń