czwartek, 30 kwietnia 2020

Choinka 2020 kwiecień / Grażyna i Justyna

Znów na ostatnią chwilę, ale czwarty miesiąc tegorocznej choinkowej zabawy zaliczony :) 

Mama zrobiła drugi hafcik z serii "Frosty Friends Ornaments" - przeurocze bałwanki :) 

Frosty Friends Ornament cross stitch

Natomiast ja przygotowałam moją ulubioną formę - bombki haft + filc :)

felt cross stitch baubles haft krzyżykowy filc bombka



Betulinowe pasje, Kinga, KasiaS, Xgalaktyka, W związku z nitką, Damar5, AgaS - bardzo dziękujemy za komentarze, to miłe i niesamowicie ważne zwłaszcza teraz :) 

P.S. Gdybyście miały ochotę zapraszamy na nasze konta na instagramie - Mamy fotograficzne grada_photography i moje cukiernicze dzasta_sweets :) 

7 komentarzy:

  1. O rany! Jakie śliczności wyhaftowałyście! Te zawieszki są urocze i zachwycam się zarówno zawadiackimi bałwankami jak i puchatymi bombkami :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka stworzyłyście. Bałwanki boskie 😍 ten mały skojarzył mi się z Olafem z krainy lodu 😁
    Zawieszki też piękne. Nie jestem w stanie się zdecydować która podoba mi się bardziej 😉
    Uściski 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny zaszalałyście po raz kolejny !
    Haft Grażynki zachwyca kolorami, ta seria bałwankowa jest obłędna
    a Ty Justynko znowu poczyniłaś cudne zawieszki, które tak bardzo lubię w Twoim wykonaniu:)
    Dziękuję za kolejne piękne prace i ślę uściski :*
    K

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne zawieszki! Kasia ma rację, seria z bałwankami jest przeurocza, aż wstyd, że jeszcze żadnego nie poczyniłam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zawieszki!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń