niedziela, 29 września 2019

Snowman Ornament - Choinka 2019 wrzesień / Grażyna

Wrześniowy hafcik na zabawę Xgalaktyki skończony :) Podobnie jak w zeszłym miesiącu jest to choinkowa zawieszka na plastikowej kanwie, z tej samej serii - tylko tym razem powstał uroczy bałwanek :) Muszę przyznać, że bardzo mi się ten wzorek podoba, zwłaszcza backstitchowe śnieżynki :) 

Dimensions Santa Ornament Cross stitch haft krzyżykowy bałwan



Robótkowo dzieje się u mnie bardzo dużo, mam tylko problem z zebraniem się do zrobienia zdjęć i nowych wpisów na bloga :( jakoś ta jesienna pogoda nie działa na mnie najlepiej :(

Pchełka, Lucyna - dziękuję za komentarze i odwiedziny :) 

KasiaS - też jestem fanką zawieszek z Dimensions ;) 

KasiaN - wyszyj koniecznie, śnieżek french knotowy daje cudny efekt :) 

4 komentarze:

  1. Cudny bałwanek!
    Muszę znowu zabrać się za dimki :-) Mają niesamowity urok :-)
    serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko..mama jak zawsze spisała się na medal!
    Zawieszka bałwankowa przepiękna i muszę powiedzieć, że po raz kolejn jestem zachwycona:)
    Uściski dla Was obu :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny bałwanek, pięknie wykonany haft :)
    Bardzo bardzo mi się podoba !
    Pozdrawiam i zapraszam w moje progi 😊
    Ania.

    OdpowiedzUsuń