wtorek, 6 sierpnia 2019

Filcowy jednorożec

Uwielbiam fantastykę w każdej postaci i pewnie dlatego dostałam w prezencie zestaw do uszycia filcowego jednorożca :) Nie przepadam co prawda za różowym kolorem, ale wyjątkowo przypadł mi do gustu :P Gdyby ktoś był zainteresowany to zestaw pochodzi z Empiku.

filc jednorożec felt unicorn

Szyciowa robótka była bardzo fajną odskocznią od krzyżyków! Aaaa bo nie wspomniałam Wam jeszcze, że zaczęłam jakiś czas temu duży haft, jeden z największych za jakie się wzięłam kiedykolwiek :) Już niedługo zaprezentuję pierwsze efekty :) 

KasiaS - tak, jak na niewielki hafcik fajnie jest opracowany :) 

KasiaN - odezwę się po urlopie w sprawie wymianki :) 

Mariola, Katarzyna - dziękuję za miłe komentarze :) 

1 komentarz:

  1. Rewelacyjny ten jednorożec :-)
    Szkoda, że nie widziałam tego zestawu, bo kupiłabym dla mojej bratanicy :-)
    Czekam na pierwszą odsłonę tajemniczego haftu :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń