niedziela, 30 czerwca 2019

Woreczek - Choinka 2019 czerwiec / Grażyna

Szósta odsłona zabawy u Xgalaktyki - tym razem Mama uszyła woreczek :) Czerwony materiał w kropki, do tego delikatny wzorek z książki Veronique Enginger, kanwa 14 ecru ze złotą nitką :) W woreczku będą przechowywane orzechy lub jakieś inne świąteczne drobiazgi :) Bardzo mi się taki pomysł podoba i już poprosiłam o podobny, ale z wykonanym przeze mnie hafcikiem :P 

cross stitch Veronique Enginger

Przy okazji warto wspomnieć, że w zeszłym miesiącu to właśnie Mama (linkowana w zabawie swoim imieniem - Grażyna) wygrała niespodziankę u Xgalaktyki :) Pani Kasiu jeszcze raz dziękujemy za super zabawę!


Xgalaktyka - dziękuję za miłe słowa o mojej elfikowej zawieszce :)

KasiaN - tak, ja w ogóle najbardziej lubię małe hafciki, do większych nie mam cierpliwości :P 

KasiaS - ojj tak drink z orzeźwiającą miętą idealny na taką pogodę ;)

Nie było mnie tutaj dwa tygodnie, ale mam teraz bardzo ciężki czas w pracy i tak będzie niestety całe wakacje :( Ale wczoraj zrobiłam kilka zdjęć ostatnio pokończonych robótek, mam nadzieję je w wolnych chwilach obrobić i wrócić do wpisów dwa razy w tygodniu tak jak do tej pory :) A jeszcze przygotowuję drobne dekoracje na roczek mojego bratanka na koniec lipca także mam nadzieję, że będzie co pokazywać w najbliższych tygodniach :) 

3 komentarze:

  1. Extra woreczek :-)
    Mógłby być również pięknym opakowaniem na prezent!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten woreczek jest świetny bardzo podobają mi się hafty w użyciu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń