niedziela, 9 czerwca 2019

Niespodzianka dla Zimnej

Od jakiegoś czasu Zimna ogląda efekty moich robótek w trakcie na zdjęciach na messengerze :) Tam właśnie zobaczyła tiulowe kule, które robiłam dla koleżanki z pracy do nowego mieszkania i zaproponowałam zrobienie takich także dla Asi. Tak powstała kula tiulowa 20 cm w odcieniu jasnego fioletu i dwie białe 15 cm.

kule tiul

kula tiul biała


Dodatkowo postanowiłam wyszyć kotka, oczywiście rudego żeby przypominał Perełkę, kto obserwuje bloga Zimnej wie, że koteł często się tam pojawia :D Osobiście uwielbiam jej fotki :) 

haft krzyżykowy kot cross stitch cat

Wykonałam również karteczkę scrapową, proszę wybaczcie jakość zdjęcia, ale robiłam je przed północą dzień przed wysyłką :) Tak, tak jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę :P

kartka scrap

Mama uszyła pasujące do dużej kuli tulipany w kropeczki :) Bardzo lubię te kwiatki, przy okazji przypomniało mi się, że nie pokazywałam Wam jeszcze mojego bukiecika! Muszę to koniecznie nadrobić :) 

tulipany szycie sewing tulips

Było również trochę przydaśków :) Asiu mam nadzieję, że sprawiłam Ci chociaż małą radość tymi moimi wytworami :) 

przydasie


KasiaS - dziękuję za miłe słowa! 

KasiaN - dziękuję :) 

2 komentarze: