niedziela, 2 czerwca 2019

Elfik Veronique Enginger - Choinka 2019 czerwiec / Justyna

Dobrze, wiem, tak, tak, jest mi wstyd - ale lepiej późno niż wcale :) W tym miesiącu dołączyłam w końcu do choinkowej zabawy u Xgalaktyki :) Wyszyłam elfika z książki Veronique Enginger - wybrałam tylko połowę motywu, żeby zmieścił się do wybranego przeze mnie ramkotamborka. Po tym pierwszym wzorku jestem zachwycona, wcześniej nie przepadałam za wzorami tej autorki, a teraz chciałabym wyszyć większość z tej świątecznej książki <3 Cudne są!




KasiaN - daj proszę znać czy dostałaś ramkę :) jeśli nie to chętnie się podzielę, bo mam dwie :) 

KasiaS - chciałabym wyszyć serię domków, ale mam tyle wzorów zaczętych i oczekujących na wyszycie, że chyba życia mi nie starczy :P

NataliaF - dla mnie odpada zszywanie maszynowe, ale ściegiem dzierganym to bardzo chętnie :) 

4 komentarze:

  1. Uroczy elfik :) Ramek w sklepie już nie mieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfik śliczny!
    Mam to samo co Ty... wzorów, które mi się podobają przybywa a nic nie ubywa :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały i delikatny hafcik1
    W tej oprawie prezentuje się naprawdę subtelnie Justynko :)
    Uściski dlaCiebie i mamy:)
    K.

    OdpowiedzUsuń