czwartek, 26 grudnia 2019

Wymiana z KasiąN - część 2

Dziś chciałabym Wam pokazać nad czym pracowałam w tajemnicy ;) Wszystko na osobnych zdjęciach, ale robiłam je na bieżąco kiedy udało mi się upolować światło dzienne :D Kasia nie miała konkretnych życzeń - jako podpowiedź miałam ulubione kolory : róż i niebieski. Dlatego hafty na bombkach mają właśnie takie, trochę nietypowe kolory :) Dodatkowo wyszyłam czerwoną śnieżynkę i zrobiłam z niej magnes na lodówkę. Całość zamykał pan piernik - bardzo lubię szyć z filcu i myślę, że całkiem fajnie wyszedł :) Najważniejsze, że Kasi się spodobała paczuszka! Razem z róbótami poleciały kolorowanki z Maszą dla synka Kasi, zestawik do wyszycia, troszkę przydasków i słodycze :) 

cross stitch felt bauble reindeer bombka haft filc renifer

cross stitch felt bauble snowmans bombka haft filc bałwanki

cross stitch snowflake haft krzyżykowy śnieżynka

felt gingerman filc piernik

KasiaS - dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

Xgalaktyka - dziękujemy bardzo  i również przesyłamy najlepsze życzenia :*

Wszystkim odwiedzającym i obserwującym mojego bloga życzę dużo zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń i duuuużo czasu na hobby :) Ściskam, Justyna

2 komentarze:

  1. Śliczności przygotowałaś!
    Tobie również radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia na pewno zachwycona, bo przygotowałaś naprawdę wspaniałe upominki Justynko :)
    Pastelowe bombeczki są przecudne a i pierniczka od razu bym schrupała:)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń