poniedziałek, 30 grudnia 2019

Gingerbread House Ornament - Choinka 2019 grudzień / Grażyna

Po raz dwunasty w tym roku :) Kolejna zawieszka z Dimkowej kolekcji Mamy :) Powstała już po świętach, ale jeszcze zdąży powisieć kilka dni na choince :) Chyba najbardziej podoba mi się z dotychczasowych - może dlatego, że uwielbiam pierniki,  a w tym wzorku jeszcze backstitche naprawdę dodały uroku :) 

haft krzyżykowy piernikowy domek gingerbread house ornament dimensions cross stitch



Xgalaktyko - bardzo dziękujemy za tegoroczną zabawę :) Niestety udało mi się dołączyć tylko raz z gotową pracą, natomiast powstało kilka drobnych haftów, które planuję wykończyć na przyszłoroczne świąteczne drzewko :) Z tego miejsca chciałabym pogratulować Mamie zapału, wykonania haftu w każdym miesiącu i muszę powiedzieć, że jestem z Ciebie naprawdę dumna :* mój najlepszy krzyżkowy uczniu :P

Już w środę kolejny wpis, zapraszam :) Zachęcam również do komentowania, bo planuję drobną niespodziankę dla zostawiających swoje opinie w styczniu :) 

KasiaS - bardzo dziękuję za komentarz :) 

3 komentarze:

  1. Piękny ten piernikowy domek!
    Choinka dalej trwa i będzie okazja do wyszycia kolejnych zawieszek:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dziękuję Justynko za cały rok Waszej obecności w choinkowej zabawie:)
    Mama pięknie wyszywała ale Ty też masz w tym swój udział, bo przecież publikujesz posty i linkujesz mamine prace:)
    Chatka piernikowa Grażynki naprawdę wspaniała...na pewno pięknie się prezentuje na choince.
    Życzę Wam dziewczynki szczęśliwego i inspirującego Nowego Roku :* :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam na choince tę chatkę :-) Cudna jest :-) Dimki są obłędne :-) i Cieszę się, że Kasia kolejną edycję choinki zaplanowała, bo będzie większa motywacja do haftowania :-)
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń