niedziela, 30 sierpnia 2020

Choinka 2020 sierpień / Grażyna

W tym miesiącu drugi obrazek z bałwankowej serii zawieszek na plastikowej kanwie od Design Works Crafts :) Zdecydowałyśmy, że cała seria będzie magnesikami bo w tych kolorach super będą wyglądały na inoxowej wysokiej lodówce.

snowman cross stitch haft krzyżykowy bałwanek

Betulinowe pasje - tak, bałwanki są super :) Pamiętam o nagrodzie komentarzowej, jestem w połowie wyszywania :) 

Kasia N, KasiaS, Ana, KrainaPasji, Katarzyna, Xgalaktyka - dziękujemy bardzo za wszystkie przemiłe komentarze :)

Mój sierpień to miały być wymarzone wakacje, czas na pieczenie i robótki... Niestety przez nieodpowiedzialność pewnej osoby w moim miejscu pracy wylądowaliśmy na kwarantannie - na szczęście ja się nie zaraziłam, ale ogromny stres, utrata wyczekiwanego wypoczynku i szkolenia tortowego trochę mnie dobiła i dlatego nie zdążyłam dokończyć kolejnego haftu :( Mam nadzieję, że u Was wszystko ok :) Ja wracam powoli do wszystkich aktywności i mam nadzieję do częstszego blogowania :)

Pozdrawiam, Justyna

6 komentarzy:

  1. Cudne są te bałwanki :-) Ozdobą lodówki będą obłędną :-)
    Też mam ten zestaw, czeka na swoją kolej :-)
    Zdrowia dla Ciebie! I siły i cierpliwości w ten trudny czas :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy Justynko na Twoje kolejne prace.
    Mam nadzieję, że w pracy już wszystko w porządku,
    czego Ci oczywiście z całego serca życzę:)
    Bałwanek Grażynki, jak zwykle śliczny i dopracowany:)
    Uściski dla Was dziewczynki:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten bałwanek. Niezmiennie zachwyca mnie ten pomponik 😍 z tej serii to chyba właśnie ten w filiżance jest moim ulubionym. W ogóle całą serię robi się bardzo przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bałwanek, będzie uroczą ozdobą świąteczną! Od razu cieplej się robi patrząc na tego przystojniaka😉😍❤

    OdpowiedzUsuń