niedziela, 31 maja 2020

Choinka 2020 maj / Grażyna i Justyna

Ze względu na aktualną sytuację trudno mi wrócić do normalnego blogowania, ale nadal tworzymy, żeby wywiązać się z kolejnego comiesięcznego linkowania w zabawie u Xgalaktyki:) 

U Mamy trzeci hafcik z serii "Frosty Friends Ornaments" - pingwinek z latarenką :) Bardzo podobają mi się te obrazki :) 

Frosty Friends ornaments cross stitch haft krzyżykowy pingwin


U mnie magnesik - Mikołaj ze wzoru, który robiłam już kilka lat temu - ten pozostanie u mnie, bo mam niewiele świątecznych magnesów :) 

haft krzyżykowy Mikołaj cross stitch Santa


KasiaS, Kinga, Betulinowepasje, Xgalaktyka, Lorena24, AgaS - dziewczyny ogromnie dziękujemy za komentarze!!! Jesteście niesamowite :*

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pingwinek, ten Mikołaj ahhhh no cudni są 🥰
    U mnie ta seria "frosty friends ornamentem" jest w planie i mam nadzieję że wreszcie się doczeka. Szkoda że doba nie jest dłuższa bo moja lista ciągle i ciągle się powiększa.
    Magnesiki cudny. Chyba muszę kawałek ściany w kuchni pomalować farbą magnetyczną. Oooo wtedy to będę tworzyć magnes za magnesem 😂😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne hafciki stworzyłyście! Zachwycam sie i jednym i drugim :-) Gdyby czasu miec więcej!
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pingwinek skradł moje serce ;) a mikołaj też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze wykonałyście piękne rzeczy dziewczynki :)
    Zazdroszczę Grażynce tych cudnych ornamentów, pięknie się prezentują,
    aż pozazdrościłam i chyba wezmę się za tą serię;)
    Magnesik też uroczy Justynko..uwielbiam ozdoby w takim stylu.
    Uściski serdeczne dla Was.
    K.

    OdpowiedzUsuń