wtorek, 31 marca 2020

Choinka 2020 marzec / Grażyna i Justyna

Sytuacja obecnie jest bardzo trudna - 18 dzień jestem w domu sama... Nie ukrywam, że dla osoby tak aktywnej jak ja jest to ciężkie psychicznie, dlatego dziś króciutko i w jednym wpisie robótka moja i Mamy na marcową odsłonę zabawy Xgalaktyki :)

Mama wykonała hafcik rozpoczynając serię sześciu zawieszek "Frosty Friends Ornaments" Dimensions- wykończę je hurtem kiedy będę miała wszystkie :) 

Frosty Friends Ornament cross stitch haft krzyżykowy


Ja postanowiłam dokończyć i oprawić zaczęty chyba ze dwa lata temu wzór bałwanka :) Dodałam wstążeczki w pasujących kolorach jako uzupełnienie całości :)

bałwan cross stitch snowman haft krzyżykowy



Konkurs komentarzowy, a więc komentarz numer 20 wygrała osoba o nicku betulinowe pasje, gratuluję i poproszę o kontakt na maila jusdab1989@gmail.com :) 

Dziękujemy bardzo za wszystkie miłe komentarze! Trzymajcie się zdrowo. Buziaki, Dżasta :*

P.S. Gdybyście miały ochotę zapraszamy na nasze konta na instagramie - Mamy fotograficzne grada_photography i moje cukiernicze dzasta_sweets :) 

7 komentarzy:

  1. Bałwanek śliczny. Tło + te tasiemki to idealne dopełnienie.
    Mamy hafcik bardzo ładny. Już się nie mogę doczekać pozostałych zawieszek z tej serii
    Ojejjj jestem mega zaskoczona że wygrałam. W ogóle się tego nie spodziewałam. Wysyłam w takim razie za chwilę maila.
    Pozdrawiam 😉😘

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie oprawiony ten bałwanek ;) super dopasowane wstążeczki ;) A hafcik na dimkową zawieszkę śliczny ;) też mam na nie ochotę ale jeszcze muszą trochę poczekać w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty stworzyłyście razem z Mamą na kolejna odsłonę zabawy :-)
    Ptaszorek w tej czerwonej czapie jest tak radosny, że trudno się nie uśmiechać na jego widok :-) Bałwanek cudnie wykończony, extra wstążki dobrałaś :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim nam jest teraz ciężko Justynko, no ale trzeba sobie jakoś radzić.
    Jeśli przymusowy postój będzie się przedkładał na tak śliczne prace ,jak Wasze to ten czas będzie idealnie wykorzystany.
    Usciski serdeczne dla Ciebie i Grażynki:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tej niełatwej sytuacji ratuje nasz nasze hobby, któremu sprzyja pozostawanie w domu. Ten czas na pewno zaowocuje mnóstwem przepięknych prac, jak te tutaj :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne hafty! Zwłaszcza ptaszek mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń