wtorek, 29 października 2019

Ho Ho Ho Ornament - Choinka 2019 październik / Grażyna

W tym miesiącu kolejna ze świątecznych zawieszek Dimensions :) Tym razem jest to ornament ho, ho, ho z bardzo wdzięcznym motywem bombek jako literki o :) Troszkę zmodyfikowałyśmy wykończenie i zamiast metalowej zawieszki pojawiła się złota wstążeczka :) Hafcik zostaje podlinkowany w zabawie u Xgalakyki :) 

ho ho ho ornament haft krzyżykowy cross stitch


Bardzo dużo się u mnie dzieje i chciałabym się podzielić z Wami moimi małymi sukcesami i pasjami dlatego myślę, że po weekendzie pojawi się wpis w tym temacie i wybaczycie mi chwilową nieobecność :) 

KasiaS - cała seria tych zawieszek jest naprawdę urocza :) 

KasiaN - dziękuję za komentarz :) drobiazgi na wymianę z Tobą oczywiście się tworzą!

Xgalaktyka - bardzo dziękujemy za zabawę! :) dzięki niej powstaje cała masa choinkowych ozdób :) Moje się krzyżykują i niedługo będę kończyć, więc załapię się na kolejne miesiące :P

Szczyptamagii u Anny - dziękuję za komentarz, na pewno odwiedzę bloga i z chęcią zobaczę co tworzysz :) 

4 komentarze:

  1. Też mam tan zestawik :-) Tylko u mnie czeka aż się za niego wezmę, dlatego z przyjemnością patrzę na już gotowy :-)
    Myślę, że zamiana na wstążkę jest dużym ułatwieniem, bo ładne wygięcie druciku jest naprawdę niezłym wyzwaniem :-) Mam pewną nie wykończoną zawieszkę z tego powodu ;-)
    Czekam na Twoje hafciki!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna zawieszka :) U mnie prezenty na wymiankę też się tworzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grażynka pokazuje coraz piękniejsze hafty.
    Przekaż mamie Justynko, że jestem ogromną fanką maminych krzyżyków.
    Może pomyslicie o blogu ?
    Pozdrawiam Was obie serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności. Od dawna podobała mi się ta zawieszka z Dimensions.

    OdpowiedzUsuń