środa, 10 lipca 2019

Lawendowa poduszeczka i magnes jeżyk

Jakiś czas temu zaproponowałam Kasi, że podzielę się ramką taka jak ta która jej się spodobała w jednym z moich wpisów :) Oczywiście nie mogła polecieć sama rameczka :P Mam wyszyła gałązkę lawendy i uszyła woreczek z dodatkiem lawendy w środku, a ja wyszyłam jeżyka na plastikowej kanwie i zrobiłam z niego magnesik :) Było jeszcze kilka drobiazgów, które mogą się przydać do świątecznych zawieszek.

lawendowa poduszeczka cross stitch lavender pillow

haft krzyżykowy magnesik jeżyk cross stitch hedgehog

KasiaS - dziękuję za komentarz :) 

KasiaN - pomysł z piórkami jest bardzo fajny! też jestem ciekawa czy na Boże Narodzenie będą w Empiku jakieś nowe ozdoby do zrobienia :) 

2 komentarze:

  1. Ojej, ile tu sie u Ciebie dzieje w nowym miejscu! Widze, ze powrot na dobre. Super, bo pewnie nie tylko ja czekalam na to! No i same cudne prace! Najpiekniejsza lawenda i woreczek z ktoregos wpisu ponizej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń